Bralni kotiček

14.2.2017
AGB Nielsen je oktobra začel meriti gledanje z zamikom. Po napovedih naj bi bila gledanost na račun tega višja za okrog 10 %, delež gledanja z zamikom pa je odvisna tudi od demografije. Programi, ki se največ »shiftajo«, so filmi, serije in risanke, najmanj pa se »shifta« športnih vsebin.
9.11.2016
Internet je postal glaven vir informacijm in naš osebni pomočnik, kar pomeni, da nas spremlja na vsakem koraku. To je odprlo dodaten prostor tudi oglaševanju, ki ga na spletnih mestih vedno več zasledimo. Na podlagi tega pa močno pada oglaševanje v tisku, na radiu in posledično počasi tudi na televiziji, čeprav se to na slovenskem trgu še ne pozna.
21.1.2015
Čas pred TV in računalniškimi zasloni se vse bolj izenačuje. Raziskava YuMa in Nielsna kaže, da lahko doseg povečamo za 6 % brez povečanja proračuna, če 20 % TV proračuna prenesemo v večzaslonski digitalni miks. Večzaslonskost (multi screening) in nenehno preklapljanje med njimi je predvsem prisotno pri mlajših ciljnih skupinah, kjer je delež pametnih telefonov in hkratno spremljanje TV in interneta največje. Interakcija na več zaslonih povečuje afiniteto.
1234