Bralni kotiček

16.9.2014
Leta 2013 je bilo v Sloveniji 32 % uporabnikov pametnih telefonov, kar je za devet odstotnih točk več kot leto prej. V primerjavi z ZDA, kjer je bila v istem obdobju penetracija že kar 70 % ali glede na povprečje večjih zahodnoevropskih držav (Velika Britanija, Nemčija, Francija, Italija, Španija) 57 %, se zdi odstotek razmeroma nizek, vendar pa vseeno lahko prepoznavamo profil uporabnika pametnega telefona in njegovo izkušnjo brskanja po spletu.
9.8.2013

Kakšno zvezo imata kreativnost in učinkovitost oglaševanja? Mnogi ne verjamejo v njuno povezanost, vendar obstajajo številni dokazi, da sta kreativnost in učinkovitost v oglaševanju tesno povezana.

19.6.2013
Z majhnim dodatnim proračunom v spletno video oglaševanje pripomoremo k večji prepoznavnosti blagovne znamke in sporočila ter višamo doseg na ciljni skupini.
1234