Bralni kotiček

21.6.2012

Na nedavni konferenci Diggit so nam različni predavatelji in strokovnjaki postregli z mnogimi številkami o tem, kako se svet in mediji okoli nas digitalizirajo, da to poteka vedno hitreje in da bodo podjetja, ki v naslednjih petih letih ne bodo posvojila digitalnih strategij, propadla. Sem pa pri vseh teh prezentacijah o internetu pogrešala kakšno predavanje ali idejo glede standardiziranih in enovitih raziskav oziroma kazalcev za tradicionalne in digitalne medije.

10.4.2012

Cena je bila v poslu sicer vedno pomembna, v zadnjem času pa se vse giblje samo še okoli cene. Doma so me vedno učili, da nismo tako bogati, da bi kupovali poceni. Tudi v poslu ugotavljam, da se poceni oglasni prostor pogosto izkaže kot manj kakovosten in manj učinkovit.

1.8.2011

Konec lanskega leta sem v Admapu prebrala članek avtorice Cate Cox o desetih trendih v medijskem načrtovanju (Admap; November 2010, 10 trends in media planning). Govori o spremembah, ki ji prinaša spremenjena medijska potrošnja, in za piko na i napoveduje konec medijskih planov. Po eni strani se sliši srhljivo, da bi značilne excelove tabele preprosto ukinili , a po drugi strani drži, da se je medijsko načrtovaje v zadnjih letih vendarle precej spremenilo. Članek me je vzpodbudil, da sem začela razmišljati o stanju medijskega načrtovanja pri nas in kako se spremembe odražajo v našem vsakdanjem delu.

1234