Novice RSS icon

Teja Šulin Podkrajšek je marketinški up leta 2015

27.5.2015
Teja Šulin Podkrajšek, analitičarka in medijska načrtovalka na Pristop Medii, je po oceni komisije Akademske sekcije Društva za marketing Slovenije napisala najboljše magistrsko delo s področja marketinga, za kar je prejela naziv marketinški up leta 2015.
Teja Šulin Podkrajšek je marketinški up leta 2015

V svojem magistrskem delu »Vloga in pomen zelenih oznak pri potrošnikih« je Šulin Podkrajškova preučevala opredelitev in razmejitev zelenega marketinga od sorodnih pojmov. Zeleni marketing je postavila v osrednji kontekst, namenjen zelenim oznakam, njihovi klasifikaciji, pojavnosti in poglobljenemu pregledu z njimi povezanih raziskav. Ugotovitve njenega magistrskega dela kažejo, da bo potrebno potrošnike bolje izobraziti, tudi s povečanimi marketinškimi napori, da bodo zelene oznake zaupanja vredni signali, ki ne nazadnje višajo tudi tržni delež.

Bravo Teja, iskrene čestitke od tvojih sodelavk in sodelavcev:)

Nazaj na seznam