Na vse bolj zasičenem medijskem trgu, preplavljenem z oglasnimi sporočili, je ključnega pomena izbrati prave medije v pravem trenutku.

Razpolagamo z vsemi najpomembnejšimi medijskimi raziskavami v Sloveniji. Uporabljamo raziskave, ki so sprejete kot standard na trgu (Telemetrija, Nacionalna raziskava branosti, Revidirana prodana naklada za tisk, Radiometrija, Merjenje obiskanosti spletnih strani, Investicije v oglaševanje, Oglasni monitor ipd.) in jih dopolnjujemo z lastnimi in naročnikovimi. Imamo dostop do številnih mednarodnih baz znanj, redno spremljamo tuje edicije in se udeležujemo strokovnih srečanj doma in po svetu.

Ne zadovoljimo se z osnovnimi podatki, pridobljenimi iz raziskav, ampak kopljemo dlje. Uporabljamo orodja za optimizacijo, s pomočjo katerih lahko prilagajamo akcijo z namenom, da bi dosegli ali presegli zastavljene cilje.

Ob koncu akcije pripravimo analizo učinkovitosti izvedenih medijskih aktivnosti in medijske kazalnike primerjamo z ostalimi trženjskimi kazalniki, če jih naročnik deli z nami.