Skip to content Skip to footer

Medijski zakup z razvojem pametnih tehnologij, ponuja vsak danvečji nabor možnosti kako doseči potrošnika. Z vedno bolj personaliziranimi in interaktivnimi rešitvami, postaja trg čedalje bolj zahtevnejši. Smo ekipa več kot 20 specialistov s področja medijskega načrtovanja, digitalnega marketinga, analitike, razvoja in oblikovanja. Na podlagi poglobljenih analiz in raziskav trga razvijamo kompleksne medijske strategije za tradicionalne in digitalne komunikacijske kanale. Odlikuje nas nadstandardna optimizacija medijskih načrtov, ki jih oblikujemo glede na cilje naročnika z uporabo številnih orodij za optimizacijo.

Medijski zakup

Klasični medijski zakup

Medijski zakup nudimo na vseh tradicionalnih vrstah medijev (TV, radio, zunanje oglaševanje, tisk in ostale oblike zakupa). Za vas pripravimo optimalno razdelitev po vrstah medijev s pomočjo širokega nabora podatkov, s katerimi razpolagamo. V obzir jemljemo številne vidike izkupička, najpomembnejši pa nam je doseganje poslovnih in marketinških ciljev naročnikov. Ob enem skrbimo za dobre poslovne odnose z mediji, saj so pomemben del pri uresničevanju najboljše medijske taktike za vsakega naročnika posebej.

Digitalno oglaševanje

Digitalno oglaševanje​

Na področju digitalnega zakupa ponujamo edinstveno digitalno matrico delovanja:

– Učinkovito izvedbo, ki temelji na analizi podatkov
– Možnost nadgradnje naročnikovih materialov v nove oblike formatov s pomočjo Celtrinega kreativnega studia
– Oglaševanje v lastni digitalni mreži Network+
– Partnerstvo z največjo nativno mrežo Linker
– Dostop do največje evropske programatične mreže Adform 

Digitalno oglaševanje

Medijsko načrtovanje

Razpolagamo s podatki vseh večjih raziskav in medijskih orodij na trgu. Slednji nam omogočajo temeljito in poglobljeno analizo ciljnih skupin, nakupnih navad, afinitete do medijev. Pomagajo nam pri optimizacije priprave strategij, medijskih planov ter monitoringa izvajanja oglaševanja s strani medijev. S tem naročniku nudimo možnost vpogleda v vse ključne vidike optimalnega izkoristka sredstev za medijski zakup. Zavedamo se, da je stroškovna optimizacija ključnega pomena, zato skrbimo za najboljšo kombinacijo zakupa, komunikacije, cene na kontakt ter dosega v vseh medijih.