Za uspešno uresničitev medijske strategije sta ključnega pomena učinkovitost pri optimizaciji in okretnost pri pogajanjih.

Medijsko načrtovanje je izvedba zastavljene medijske strategije. Medijski načrtovalci skrbno izberejo posamezne medije glede na cilje, pri tem pa optimizirajo medijske načrte glede na številne kazalce: cena na tisoč, doseg medija, gledanost/poslušanost/branost medija, preferenca ciljne skupine do medija, karakteristike, kakovost, vpliv, odzivnost, vsebinska primernost medija itd.

Zakup pa je po drugi strani izvedba medijskega načrta, ki se seveda ne konča z naročilom mediju, temveč s spremljanjem naročila, z nadzorom naročenega in obdelavo računa.

Slovenski medijski trg mogoče res nima desetih nacionalnih televizij, a je daleč od togega in dolgočasnega. Z mediji vzpostavljamo konstruktivne odnose, a smo hkrati zahtevni in vztrajni, ko gre za pogoje sodelovanja. Vaši proračuni so v rokah izkušenih pogajalcev.

Načrtujemo in zakupujemo vse vrste medijev, od množičnih do nišnih in od tradicionalnih do digitalnih. Če je treba, izumimo tudi nove medije, vedno pa poskušamo obstoječe medije uporabiti na inovativen način.