Skip to content Skip to footer

Optimizacija spletnih strani (SEO)

Optimizacija spletnih strani (SEO) je postopek optimizacije spletnega mesta za višjo organsko uvrstitev na iskalnikih (SERP). Ali ste vedeli, da Google obdela več kot 3,5 milijarde iskanj na dan? Ogromno število kaže na to, kako pomembna je za podjetja močna spletna prisotnost. S tovrstno optimizacijo tako izboljšujemo našo prepoznavnost in gradimo blagovno znamko. Je dolgoročna strategija, ki zahteva dosledno prizadevanje in stalno optimizacijo, kjer potrebujemo globoko razumevanje algoritmov iskalnikov ter izkušnje. Z izvajanjem raziskav ključnih besed, optimiziranjem vsebine spletnega mesta, gradnjo visokokakovostnih povratnih povezav in izboljšanjem tehničnega SEO, lahko podjetja izboljšajo svoje možnosti za višjo uvrstitev v iskalnikih.

Optimizacija spletnih strani (SEO)

Optimizacija spletnih strani in ključne besede

Raziskava ključnih besed vključuje prepoznavanje besed in besednih zvez, ki jih ljudje uporabljajo za iskanje izdelkov ali storitev, povezanih z vašim podjetjem. Ko identificirate te ključne besede, lahko optimizirate vsebino – jih uporabite v naslovih, podnaslovih in meta opisih.

On site SEO

Optimizacija povezav na spletni strani (On-site SEO)

On-site SEO se nanaša na optimizacijo elementov znotraj spletnega mesta za izboljšanje njegove vidnosti in uvrstitve v iskalnikih. Vključuje uporabo ključnih besed, katere uporabniki največkrat iščejo, optimizacijo strukture in navigacije spletne strani. To vključuje ustvarjanje jasne in intuitivne hierarhije strani z dobro organiziranim menijem in navigacijskimi povezavami. Pri optimizaciji na spletni strani uporabimo tudi notranje povezovanje s hiperpovezavami do podobnih ali dopolnjujočih vsebin na spletnem mestu.

On site SEO
Off site SEO

Optimizacija povezav zunaj spletne strani (Off-site SEO)

Off-side SEO vključuje pridobivanje drugih spletnih mest, ki peljejo nazaj na vaše spletno mesto. Več visokokakovostnih povratnih povezav kot imate, več iskalnikov bo vaše spletno mesto videlo kot verodostojno in ustrezno. To lahko pomaga izboljšati vašo uvrstitev v iskalnih rezultatih in privabiti več prometa na vaše spletno mesto.

Tehnični SEO

Tehnični SEO

Tehnični SEO vključuje optimizacijo zaledja (backenda) vaše spletne strani, vključno s hitrostjo spletnega mesta, prijaznostjo do mobilnih naprav in varnostjo. Spletno mesto, ki je hitro, mobilnim napravam prijazno in varno, bo bolj verjetno uvrščeno višje v SERP (Search engine result pages).

Tehnični SEO