Skip to content Skip to footer

Spletno oglaševanje je danes ena najbolj priljubljenih in učinkovitih oblik oglaševanja. To je omogočil razvoja interneta in naraščajoče uporabe spleta za iskanje informacij ter nakupovanje. Spletno oglaševanje omogoča oglaševalcem, da dosežejo veliko število ljudi in hkrati pa omogoča bolj ciljno usmerjeno oglaševanje. Tako oglaševalci dosežejo svojo ciljno publiko na podlagi različnih demografskih, interesnih in vedenjskih kriterijev.

Spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje na družbenih omrežjih

Oglaševanje na družbenih omrežjih je ena najučinkovitejših oblik spletnega oglaševanja. To omogoča oglaševalcem, da dosežejo veliko ciljno občinstvo na enem mestu in napredne možnosti ciljanja. Družbena omrežja, kot so Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn in druga, so postala pomemben del vsakdanjega življenja ljudi. Družbena omrežja so zelo priljubljena za oglaševanje, saj omogočajo natančno ciljanje glede na različne kriterije, kot so starost, spol, lokacija, interesi, nakupne navade in še več.

 

Oglaševanja v mrežah

V naši agenciji izvajamo spletno oglaševanje v številnih mrežah. Najpogosteje uporabljamo mreže: Network +, Linker,  Adform in Google. Naša lastna mreža Network+ vključuje številne slovenske portale in prikazovanje oglasov na ekskluzivnih pozicijah, ki jih sicer s klasičnim mrežnim oglaševanjem ne moremo zagotoviti. Zakup deluje po modelu CPM ter ponuja številne formate, od standardnih do zelo naprednih in dinamičnih kreativ. Za izdelavo naprednih oglasnih kreativ uporabljamo tehnološko najnaprednejši Celtrin kreativni studio. Konstantno sledimo trendom in uvajamo nove formate. Inspiracijo iščemo na vseh oglaševalskih in tudi ostalih vsebinskih platformah, kjer iščemo nove ideje za napredne kreative.

Oglaševanje na Googlu je za nas zelo pomembno, kar dokazuje tudi naziv naše agencije Google Premier partner.

Digitalno oglaševanje

Programatično oglaševanje

Programatično spletno oglaševanje je učinkovit in ciljno usmerjen način oglaševanja. Oglaševalcem omogoča, da dosežejo pravo ciljno občinstvo ob pravem času in na pravem mestu. Tudi v naši agenciji izvajamo programatično oglaševanje s pomočjo Adform platforme, največjo v Evropi. Programatični zakup z video in display formati ponuja številne prednosti za oglaševalce.

Glavne prenodnosti Adorm programatičnega oglaševanja:

– Odprt sistem, ki združuje številne „ograjene vrtove“.
– Večji inventorij omogoča več možnosti optimizacije v realnem času.
– Številna orodja znotraj platforme omogogočajo optimizacijo oglaševanja: viewability tool, heat maps, A/B test, podrobnješe ciljanja in remarketing.
– Vnos globalnega pixla na spletno stran za optimiziranje na podlagi obnašanja na spletni strani (remarketing)

Nativno oglaševanje

Nativno oglaševanje

Nativno oglaševanje se v največji meri nanaša na predloge vsebin med in pod članki spletnih medijev. Za te oglase je značilno, da so sestavljeni iz slike in teksta brez znamčenja oglaševalca ali produkta. Postavljeni so v ti. vsebinske »widgete« ob ali pod člankom na spletni strani. Poleg opisanega klasičnega widget formata, poznamo še e-commerce, story ter in-text nativne oglase. Slednji se pojavljajo med vsebino članka, so večji in opaznejši. Ker gre za obliko oglasa, ki se zlije z vsebino spletne strani, za uporabnike ta tip oglasa ni moteč, hkrati pa prinaša izjemno kvaliteten obisk spletne strani.

V nativni oglasni mreži Linker, ki jo uporabljamo v naši agenciji skrbimo tudi za varno okolje nativnih oglasov. Kot pri vsakem mrežnem zakupu se oglasi namreč pojavljajo v mreži spletnih strani, ki jih določi ponudnik. Linker nativna mreža ima ekskluzivno pojavnost na Siol.net in na vseh portalih AML.

Nativno oglaševanje