Spodnji zapis se bo marsikateremu izkušenemu marketingarju zdel banalen, a pri vsakodnevnem delu medijci opažamo, da se je ob vseh novih znanjih in informacijah, ki jih skušamo pretvoriti v prakso,…
Poleti leta 2022 je Google objavil svoj novi sistem, poimenovan »posodobitev koristne vsebine«, katerega cilj je izboljšati izkušnjo uporabnikov, ko iščejo informacije s pomočjo Google iskalnika. Namen posodobitve je…
O nativnem oz. sožitnem oglaševanju je bilo napisanega že veliko, a včasih koristi, da se znova spomnimo, kaj so glavni elementi tovrstnega oglaševanja, kdaj ga uporabljamo in katere cilje zasledujemo…
To je vprašanje, ki ga znajo naročniki pogosto zastaviti oglaševalski agenciji po pregledu poročila o kampanji.
S pozicijo označujemo izpostavljena oglasna mesta v medijih.
Na televiziji so to prvo, drugo,…
Statične pasice in dinamične pasice se uporabljajo v digitalnem oglaševanju za doseg različnih ciljev in oboje imata svoje prednosti ter slabosti. Navajamo nekaj primerov, kdaj je uporaba vsake vrste pasice…
To je vprašanje, ki si ga bomo zagotovo zastavili, ko se bomo morali dokončno preusmeriti iz stare analitike UA (Universal Analytics) v novo GA4 (Google Analytics 4). Preusmeritev je napovedana…
Januar je tradicionalno nesezonski mesec, kar se tiče investicij v oglaševanje, in iz tega naslova tudi cen medijev, ki velikokrat v tem času pripravijo akcijske ponudbe ali upoštevajo sezonske indekse.…
Ekipa Pristop Media je za vas izbrskala najbolj poslušane slovenske podkast ustvarjalce. Za vse specialiste oglaševanja smo dodali še izbor priljubljenih tujih marketing »podkasterjev«.
Datum 22. 2. 2022 je rezerviran za t.i. »datum druge tehnologije«. Tako je Svet za radiodifuzijo RS (SRDF) poimenoval dan, ki ga je izbral za prehod na digitalni radio. Gre…