Januar je tradicionalno nesezonski mesec, kar se tiče investicij v oglaševanje in iz tega naslova tudi cen medijev, ki velikokrat v tem času pripravijo akcijske ponudbe ali upoštevajo sezonske indekse.
Med nesezonske mesece v oglaševanju sicer spadajo januar, februar, julij in avgust. Definicija izhaja iz naslova znižanja investicij v oglaševanje na celotnem trgu. Seveda pa ima vsaka kategorija oglaševalcev svoje zakonitosti, zato v zimskih mesecih veliko večkrat vidimo oglase za zdravila brez recepta vezana na prehladno sezono, razne posezonske akcije trgovcev itd. Poleti pa se nam večkrat prikažejo oglasi za pijače, sladolede, turistične destinacije itd.
Pri tem je pomembno upoštevati, da je lahko v teh mesecih uporaba določenih medijev izjemno visoka. Pozimi se kot primer tradicionalno zviša gledanost televizije, poleti pa je opaznost neosvetljenega zunanjega oglaševanja višja. Poleti se dvigne branost revij, ki jih še vedno nekateri s seboj vzamejo na dopust, pozimi se pa pridno napolnijo športni centri. Pozimi navadno ni obilice dopustov, zato radio ohranja poslušanost, zelo opazni so pa tudi vsi osvetljeni zunanji formati. Bari se napolnijo proti poletju, pozimi pa je v zdravstvenih domovih in lekarnah večja »gneča«.
Za oglaševalce, katerim se ni potrebno koncentrirati samo na glavne sezone, je smiseln razmislek, kako lahko te neskladnosti obrnejo sebi v prid in izkoristijo nezasičenost prostora, ki omogoča višjo opaznost. Če temu prištejemo še nesezonske cene, pa smo si svojo ceno na kontakt ali točko dosega lahko bistveno optimizirali.