Spletno oglaševanje je danes ena najbolj priljubljenih in učinkovitih oblik oglaševanja. To sta omogočila razvoj interneta in naraščajoča uporaba spleta za iskanje informacij ter nakupovanje. Spletno oglaševanje omogoča oglaševalcem, da dosežejo veliko število ljudi, hkrati pa omogoča še bolj ciljno usmerjeno oglaševanje. Tako oglaševalci dosežejo svojo izbrano ciljno publiko na podlagi različnih demografskih, interesnih in vedenjskih kriterijev.
Spletno oglaševanje na družbenih omrežjih
Oglaševanje na družbenih omrežjih je ena najučinkovitejših oblik spletnega oglaševanja. Ta omogoča oglaševalcem napredne možnosti ciljanja, s katerimi dosežejo veliko ciljno občinstvo na enem mestu. Družbena omrežja, kot so Facebook, Instagram, TikTok, X, LinkedIn in druga, so postala pomemben del vsakdanjega življenja ljudi. Za oglaševalce so še posebej priljubljena, saj omogočajo natančno ciljanje glede na različne kriterije, kot so starost, spol, lokacija, interesi, nakupne navade in še več.
Oglaševanje v mrežah
V naši agenciji izvajamo spletno oglaševanje v številnih mrežah. Najpogosteje uporabljamo naslednje mreže: Network +, Linker, Adform in Google.
Naša lastna mreža Network+ vključuje številne slovenske portale in omogoča prikazovanje oglasov na ekskluzivnih pozicijah, ki jih sicer s klasičnim mrežnim oglaševanjem ne moremo zagotoviti. Zakup deluje po modelu CPM ter ponuja številne formate, od standardnih do zelo naprednih in dinamičnih kreativ.
Za izdelavo naprednih oglasnih kreativ uporabljamo tehnološko najnaprednejši Celtrin kreativni studio. Konstantno sledimo trendom in uvajamo nove formate. Inspiracijo iščemo na vseh oglaševalskih in tudi ostalih vsebinskih platformah, kjer iščemo nove ideje za napredne kreative.
Oglaševanje na Googlu je kompleksno, a ga uspešno obvladujejo naši certificirani specialisti. Agencija Pristop Media si je zaradi dolgoletnega in efektivnega oglaševanja ter izpolnjevanja Googlovih najzahtevnejših kriterijev prislužila naziv Google Premier partner.
Programatično oglaševanje
Programatično spletno oglaševanje je učinkovit in ciljno usmerjen način oglaševanja. Oglaševalcem omogoča, da dosežejo pravo ciljno občinstvo ob pravem času in na pravem mestu. Programatični zakup z video in display formati ponuja številne prednosti za oglaševalce. V naši agenciji izvajamo programatično oglaševanje s pomočjo največje evropske platforme Adform.
Glavne prednosti Adform programatičnega oglaševanja:
– odprt sistem, ki združuje številne „ograjene vrtove“
– večji inventorij omogoča več možnosti optimizacije v realnem času
– številna orodja znotraj platforme omogočajo optimizacijo oglaševanja: viewability tool, heat maps, A/B test, podrobnejša ciljanja in remarketing
– vnos globalnega pixla na spletno stran za optimiziranje na podlagi obnašanja na spletni strani (remarketing)
Nativno oglaševanje
Nativno oglaševanje se v večinoma nanaša na predloge vsebin med in pod članki spletnih medijev. Za te oglase je značilno, da so sestavljeni iz slike in teksta brez znamčenja oglaševalca ali produkta. Postavljeni so v ti. vsebinske »widgete« ob ali pod člankom na spletni strani. Poleg opisanega klasičnega widget formata, poznamo še e-commerce, story ter in-text nativne oglase.
In-text nativni oglasi se pojavljajo med vsebino članka, so večji in bolj opazni. Ker gre za obliko oglasa, ki se zlije z vsebino spletne strani, za uporabnike ta tip oglasa ni moteč, hkrati pa generira izjemno kvaliteten obisk spletne strani.
V nativni oglasni mreži Linker, ki jo uporabljamo v naši agenciji, skrbimo tudi za varno okolje nativnih oglasov. Kot pri vsakem mrežnem zakupu se oglasi namreč pojavljajo v mreži spletnih strani, ki jih določi ponudnik. Linker nativna mreža ima ekskluzivno pojavnost na Siol.net in na vseh portalih AML.