O nativnem oz. sožitnem oglaševanju je bilo napisanega že veliko, a včasih koristi, da se znova spomnimo, kaj so glavni elementi tovrstnega oglaševanja, kdaj ga uporabljamo in katere cilje zasledujemo s tovrstno obliko oglaševanja.
Nativno oglaševanje ima v širšem smislu več oblik:
- Plačljivo oglaševanje v iskalniku, ki ga poznamo kot SEM.
- Oglasi v »feedu«, ki so značilni za družbena omrežja.
- Plačane objave v obliki advertorialov in PR člankov.
- Umeščanje izdelkov v avdio-vizualne vsebine (ti. »product placement«).
- Predlogi vsebin med in pod članki spletnih medijev.
Zadnje oblike med naštetimi se je v največji meri prijelo poimenovanje »nativno oglaševanje«. Za te oglase je značilno, da so sestavljeni iz slike in teksta brez znamčenja oglaševalca ali produkta in da so postavljeni v ti. vsebinske »widgete« ob ali pod člankom na spletni strani. Widget običajno prepoznamo po napisu »Več s spleta«, bralcu pa za njegov naslednji klik ponudimo kombinacijo oglasov in vsebinskih člankov.
Poleg opisanega klasičnega »widget« formata poznamo še e-commerce, story ter in-text nativne oglase. Slednji se pojavljajo med vsebino članka, so večji in opaznejši, za pozornost pa ne konkurirajo z drugimi oglasnimi vsebinami na isti poziciji. Tovrstni oglasi lahko uspešno zasledujejo več ciljev oglaševanja: razvoj zavedanja, obisk strani in informiranje.
Kliki na nativne oglase pripeljejo izjemno kvaliteten obisk na spletno stran (nizka stopnja odboja, daljši čas trajanja obiska na strani). Seveda tudi oglasna vsebina na pristajalni spletni strani ne sme razočarati, pripišemo ji namreč lahko velik del uspešnosti nativnega oglaševanja.
V nativni oglasni mreži Linker, ki jo uporabljamo v naši agenciji, skrbimo tudi za varno okolje vaših nativnih oglasov. Kot pri vsakem mrežnem zakupu se oglasi namreč pojavljajo v mreži spletnih strani, ki jih določi ponudnik in običajno naročnikom niso razkrite. Pri Linker mreži teh skrivnosti ni, tako je tudi znano, da ima Linker nativna mreža ekskluzivno pojavnost na Siol.net in na vseh portalih AML (metropolitan.si, …).
V agenciji Pristop Media verjamemo v učinek nativnega oglaševanja in vam z veseljem svetujemo, kako do odličnih rezultatov. Dobrodošli so tudi vaši izzivi v smeri naprednejših nativnih formatov, s katerimi bomo skupaj z vami ustvarjali nove oglaševalske zgodbe.