Skip to content Skip to footer

Kaj je nativno oglaševanje in kdaj se ga poslužujemo?

O sožitnem/nativnem oglaševanju je bilo napisanega že veliko a včasih koristi, da se znova spomnimo, kaj so glavni elementi tovrstnega oglaševanja, kdaj ga uporabljamo in katere cilje zasledujemo s tovrstno obliko oglaševanja.

Nativno oglaševanje v širšem smislu ima več oblik:

  • Plačljivo oglaševanje v iskalniku, ki ga mnogi najbolje poznamo kot SEM.
  • Oglasi v »feedu«, ki so značilni za družbena omrežja.
  • Plačane objave v obliki advertorialov in PR člankov.
  • Umeščanje izdelkov v avdio-vizualne vsebine bolj poznano kot product placement.
  • Predlogi vsebin med in pod članki spletnih medijev.

In ravno slednje oblike se je v največji meri prijelo poimenovanje »nativno oglaševanje«. Za te oglase je značilno, da so sestavljeni iz slike in teksta brez znamčenja oglaševalca ali produkta in postavljeni v ti. vsebinske »widgete« ob ali pod člankom na spletni strani. Widget običajno prepoznamo po napisu »Več s spleta«, bralcu pa za njegov naslednji klik ponudimo kombinacijo oglasov in vsebinskih člankov.

Poleg opisanega klasičnega widget formata poznamo še e-commerce, story ter in-text nativne oglase. Slednji se pojavljajo med vsebino članka, so večji in opaznejši, za pozornost pa ne konkurirajo z drugimi oglasnimi vsebinami na isti poziciji. Tovrstni oglasi lahko uspešno zasledujejo več ciljev oglaševanja: razvoj zavedanja, obisk strani in informiranje.

Kliki na nativne oglase na spletno stran pripeljejo izjemno kvaliteten obisk (nizka stopnja odboja, dolg čas na strani). Seveda tudi oglasna vsebina na pristajalni spletni strani ne sme razočarati, pripišemo ji namreč lahko velik del uspešnosti nativnega oglaševanja.

V nativni oglasni mreži Linker, ki jo uporabljamo v naši agenciji skrbimo tudi za varno okolje vaših nativnih oglasov. Kot pri vsakem mrežnem zakupu se oglasi namreč pojavljajo v mreži spletnih strani, ki jih določi ponudnik in običajno naročnikom niso razkrite. Pri Linker mreži teh skrivnosti ni, še več, Linker nativna mreža ima ekskluzivno pojavnost na Siol.net in na vseh portalih AML (metropolitan.si,…).

V Pristop Media verjamemo v učinek nativnega oglaševanja in vam z veseljem svetujemo kako do odličnih rezultatov. Veseli pa bomo tudi vaših izzivov v smeri naprednješih nativnih formatov, da bomo skupaj z vami ustvarjali nove zgodbe.

Leave a comment